جک سقفی متحرک

  • کد محصول :

    GH-133

  • توضیحات :

    جک سقفی متحرک

    همه جک ها به دلیل جابه جایی می توانند متحرک باشند. اما همه اجزا آنها به جز قسمت صلیب دار و یا تی شکل که متحرک هستند ، ثابت می باشند. وظیفه اصلی جک های سقفی نگه دارنده موقت برای سازه های سقفی است . نقش اصلی را ایفا می کنند. ساختن اصولی این نوع جک های سقفی بسیار مهم است و در تمام مراحل باید اندازه های استاندارد آن ها رعایت شود. در غیر اینصورت در هنگام کار با مشکل روبرو می شود و ممکن است خسارت های زیادی را به بار آورد.

    قسمت تی شکل (تی انگلیسی) جک سقفی از یک ورق مربعی تشکیل شده است که روی این ورق مربعی لوله 5 سانتی متر جک های متحرک دارند قرار می گیرند. دارای4  سوراخ هستند، روی آن به وسیله پیچ و یا سیم محکم می شود تا از تکان خوردن و چرخیدن جک جلوگیری کند .

    طراحی  جک سقفی متحرک  بدین صورت است که قسمت صلیب دار آن برداشته می شود. در زمان هایی که ارتفاع زیاد تر می شود و یا نوع سقف از حالت تیرچه بلوک به دال تغییر کند از این ویژگی به راحتی می توان استفاه کرد. ویژگی خوب جک سقفی متحرک این است که قسمت تی شکل آن به آسانی و بدون هیچ مشکلی گذاشته و برداشته می شود و در زاوایا و مناطق مختلف می توان آن را تغییر دارد. بر روی چوب چهار تراش نیز می توانید از جک سقفی متحرک استفاده کنید.

    این نوع جک سقفی در بارگیری به راحتی جدا و جابه جا می شود. به علت باز شدن قسمت تی شکل آن در هنگام حمل و نقل می توان حجم زیادی را از جک های سقفی متحرک یا سیار با ماشین های باربری حمل کرد.

    صلیب متحرک یک لوله 10 سانتی متری است که دارای قطر 3 سانتی متری می باشد. این لوله داخل ورقی که به لوله 5 سانتی متری جوش خورده، چفت می شود و روی ورق جوش خورده یک سوراخ به قطر 4 سانتی متر دارد و لوله 3 سانتی متری صلیب دار وارد آن می شود و کاملا فیکس می شود. از تکان خوردن آن جلوگیری می کند. به واسطه دو ورقی که لوله 5 و قست صلیب دار جک سقفی متحرک دارد، با سیم به هم وصل می شوند. جک سقفی متحرک حداقل 12 کیلو وزن دارد.

    جک سقفی دارای مزایای زیادی است یکی از فواید استفاده از  جک سقفی  متحرک تغییر ارتفاع و تنظیم آن، استحکام بالا و ایمنی مناسب، وقت گیر نبودن در هنگام نصب و جمع کردن آن است. قیمت جک سقفی متحرک بستگی به کیفیت مواد اولیه ساخته شده دارد. ضخامت، قطر و وزن جک سقفی روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. برای استعلام خرید جک سقفی با ما در تماس باشید.



استعلام قیمت از طریق واتس اپ استعلام قیمت از طریق تماس

ویدئو توضیحات محصول


برچسب ها : فروش انواع جک جک های ساختمانی فروش جک سقفی در اصفهان قیمت جک سقفی

این محصول را میتوانید به اشتراک بگذارید :

قالب سازی قادری

قالب سازی قادری بزرگترین تولید کننده قالب های فلزی بتن ، داربست و اسکافلد

محصولات مشابه

تماس با ما
لوگوی شرکت قالبی سازی قادری در اصفهان